Koppling till serviceapp är ej aktiverad. Inga ärenden kommer skapas i appen. Aktivera här

Serviceanmälan
Vi hjälper dig

Vad kan vi hjälpa dig med?

Om något går sönder i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme ska du anmäla det till en fastighetsskötare på ditt område.

Tänk på att som hyresgäst i en bostadsfastighet har du enligt ditt hyresavtal ett visst eget ansvar vad gäller underhåll och skötsel. Vi på Salana hjälper gärna till, men tänk på att vissa kostnader kan komma att debiteras er. Exempelvis är det hyresgästens ansvar att rensa golvbrunnar och vattenlås, byta glödlampor och lysrör, byta filter i köksfläkten och byta batterier i brandvarnaren.

Så här gör du en serviceanmälan

Det är viktigt att du gör din felanmälan på rätt sätt så att vi kan åtgärda felet så snabbt som möjligt. Vi rekommenderar därför att du gör din felanmälan på webben. Det går även bra att ringa oss på 0417-585 568

Serviceanmälan under kvällar och helger

Om det uppstår något akut och allvarligt fel i din lägenhet efter kontorstid ringer du vårt journummer 0417-585 568. Dit kan du också ringa om du blir störd av en granne eller låst dig ute.

Felanmälan för internet, tv och telefoni – via stadnätet

Vi tar inte emot felanmälan för stadsnätet. I stället ska du kontakta din tjänsteleverantör när du behöver felanmäla tv, bredband eller telefoni.

Huvudnyckel medges?*
Vill ni bli kontaktade innan vi åtgärdar problemet*
Del av lägenheten
Samtycke*